Betalen
ADVIES & SUPPORT
Welke betaalmethode zijn er?

We accepteren diverse betaalmethoden, waaronder creditcards, iDEAL, PayPal en bankoverschrijvingen.

Ja, we bieden ook de mogelijkheid om in termijnen te betalen via geselecteerde betalingspartners. Dit wordt vermeld tijdens het afrekenen.

Ja, we nemen de veiligheid van jouw betalingsgegevens zeer serieus. We maken gebruik van beveiligde verbindingen en voldoen aan de geldende privacywetten en -regels.

In de meeste gevallen brengen we geen transactiekosten in rekening. Echter, bij bepaalde betaalmethoden of internationale transacties kunnen er mogelijk extra kosten van toepassing zijn.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je een bestelling wilt annuleren na betaling. We zullen bekijken of annulering mogelijk is, afhankelijk van de status van je bestelling.

Ja, je ontvangt een factuur per e-mail zodra je bestelling is geplaatst en betaald. Mocht je een extra kopie van de factuur nodig hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als je problemen ondervindt met de betaling, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We zullen samen met je naar een oplossing zoeken.

Nog vragen?

We streven ernaar om jouw bestelling of installatie in goede orde te leveren. Heb je vragen of lijkt er iets niet te kloppen? Neem dan contact met ons op. 

Klantenservice: E-mail: info@thuisaccu-winkel.nl
Telefoon: 0251-342120
Beschikbaar: van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur.

× Whatsapp